האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בחינוך:

השבוע הסתיימה שנת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים. שמחות לספר שפתחנו במסורת חדשה, במסגרתה נוקיר מס' נשות חינוך המלמדות באולפניות השונות של תנועת אמונה. המורות הנבחרות זכו לתואר 'מורה מובילה ומשפיעה לשנת תשפ"ד', וזאת בעקבות פועלן החינוכי והייחודי. עירית דראולפנת אמונה נווה שרה הרצוג. מחנכת, מגישה לבגרות במחשבת ובספרות, ורכזת חטיבה עליונה לשכבות י'- י"ב. חדווה עוזרי – אולפנית טכנולוגית אמונה ע"ש וינשטיין. מחנכת, רכזת פדגוגית, ורכזת מגמת עיצוב אופנה. רונית גורדון – אולפנית אמונה אלישבע. רכזת פיתוח מקצועי, מורה ורכזת מגמת ספרות ואוריינות וחברת צוות ניהול. בהזדמנות זו אנו שולחות את תודתנו לצוות מנהלות בתי הספר של אמונה: מיכל פרנק, ד"ר יעל דוקוב, חנה טסלר והדס גודמן, ומברכות אתכן ואת צוותי החינוך בחופשה נעימה ומילוי מצברים להמשך עשיה משמעותית.

  • באולפנית טכנולוגית אמונה ע"ש וינשטיין נפרדו מתלמידות י"ב בערב מרגש, במסגרתו סיפרו בפני ההורים והצוות, שתי תלמידות את סיפורן האישי ואת התהליך שעברו באולפנית, בפני ההורים והצוות 
  • באולפנת אמונה נווה שרה הרצוג, השיקו פרויקט חינוכי לחופש הגדול 'סיירת חופש', במסגרתו התלמידות והצוות מקבלות בכל יום פרקי תהילים ולימוד לרגל סיום השנה.
  •  לרגל סיומה של השנה, מדרשית עלמא אמונה העלתה את אסיף היצירה של התלמידות. פסיפס יצירה שמציג תהליך ותוצרים של שנה שלמה. שנה מורכבת ולא רגילה, שלמרות זאת ואולי בגלל, יצרו התלמידות תוצרים מרגשים כל כך. מגמת תיאטרון הציגו את המחזמר אנני המאגד בתוכו, משחק, שירה, ותנועה. במגמת אמנות פלסטית התלמידות פסלו בנייר בהשראת האמן מודליאני והאמנות השבטית. הבנות עבדו גם עם טכניקת הסגרפיטו שהיא עבודת צבע וחריטה על משטח קרמי.במגמת מחול סיכמו את השנה במופע מחול 'מולדת' המשלב ריקודים מודרניים וקלאסיים. במופע השתתפו רקדניות המגמה שעמלו בתשוקה ובחברות, והביאו את עצמן בעוצמה לבמה. תלמידות מגמת מוסיקה, שרו וניגנו על השבר והתקווה, יצרו תפילות אישיות וקבוצתיות על מילים של דוד המלך ולאה גולדברג והציגו בבמות הפתוחות. במגמת קולנוע יצרו התלמידות קליפים לשירים הנוגעים לתקופת המלחמה. הן כתבו את התסריטים, צילמו ואף שיחקו בקליפים המרגשים.