האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בקהילה:

מקבלות תורה בחג מתן התורה. להלן פירוט רשת השיעורים וההרצאות התורניות של "אמונה" הפרוסים ברחבי הארץ: יום התנ"ך המסורתי של אמונה התקיים בקיבוץ עלומים, לזכרם של נועם וישי סלוטקי שנפלו על הגנת הקיבוץ בשבעה באוקטובר. בכנס השתתפו מאות מחברות "אמונה". את השיעורים לימדו ד"ר נעמה סט ומיה אוחנה מורנו, שגם הנחתה את הפאנל 'על גבורת נשים אז והיום' בהשתתפות אביטל שינדלר, טלי חדד, תהילה חקק וד"ר מירב סויסה. את הובלת היום המקצועי והמרגש מאוד, הובילה והנחתה גילה שוורץ. אמונה נהריה -"נשים מלמדות נשים" בהשתתפות שולמית שרון יוסף לוי, יהודית ברטוב ומרים ישראל. אמונה עפולה – לימוד תורה בהשתתפות עשרות נשים מהאזור עם נאוה ענזי, מירה בן פזי, יעל קול ורחל ינון. אמונה קרית שמונה – ערב לימוד וחיזוק בזום עם הרב תמיר גרנות והרב חגי לונדין. אמונה פתח תקווה -ערב לימוד עם אפרת שוורץ על "הזיקה שבין הביכורים למתן תורה". אמונה רעננה – מעגלי נשים של לימוד תפילה ואחדות בחמש שפות. אמונה אשקלון – עשרות מחברות אמונה בעיר השתתפו בערב לימוד עם סיון רהב מאיר בשיתוף מועצת ארגוני הנשים.

בנוסף, פעילויות "אמונה" הקהילתיות ממשיכות: 

  • אמונה פתח תקווה (א) סדנא להגנה עצמית ועזרה ראשונה לאמהות ובנות, סדנא המעניקה כלים פרקטיים לזיהוי והתמודדות עם מצבי סיכון בכל מרחבי החיים (ב) פרויקט "עוצמות" מכשיר מתנדבות לתמיכה בסטודנטים עם לקויות רב גוניות קוגניטיבית, הלומדים באקדמיה לתואר ראשון (ג) סדנא על יצירתיות, "חשיבה מחוץ לקופסא".
  • אמונה קרית שמונה 'מטיילים ומתגבשים' סיור לחברות אמונה שמפונות מביתן. הסיור יצא מירושלים לים המלח ולעין פרת.
  • אמונה חיפה מפגש של כל ארגוני הנשים בעיר עם ראש העיר הנכנס יונה יהב.
  • אמונה עפולה ממשיכות לחבק ולחזק את משפחות המילואים בתבשילים. החברות מחזקות את העורף על מנת שבחזית יוכלו לבצע את המשימה בהצלחה.
  • אמונה מודיעין סדנאות פילטיס מתוך הכרת הטוב לנשות המילואים.
  • אמונה אשקלון  הרצאה של נטורופטית, על "הסוד לחיים בריאים ומאושרים".
  • אמונה פרדס חנה פרויקט "אחות לדרך" מכשיר מתנדבות שיוכלו להיכנס למשפחות שחוות שכול על מנת לסייע ולתמוך בילדים ובבני הנוער שבבית.

אמונה ירושלים מועדון הספרות 'קול קוראת' מסע בין שבר לאור עם עינת קאפח מחברת "בסוף יום" ועינת ברזילי עורכת ספרות ומרצה.