האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה:

  • באמונה נווה לנדי נהנו בפסח. לא היה רגע דל: אפיית פיצות לפסח, פעילות נינג׳ה סטאר, הכנת פנקייקים, יצירות, באולינג, וכמובן שבצאת החג חגגו את המימונה בשפע רב ושמחה מרובה. בנוסף, בשעה טובה, זכו לחגוג בהתרגשות רבה ובשמחה גדולה הכנסת ספר תורה לבית הכנסת בפנימייה. בית הכנסת משמש את ילדי הפנימייה והצוותים מידי שבת . כל הכפר לבש לבן ואת ספר התורה כיבדו בשירה ובריקודים. ספר התורה נתרם ע"י משפחתו של אלעד שמריהו מנהל הרכש בכפר. תודה למשפחה המיוחדת.
  • אמונה נווה מיכאל ציינו את יום הזיכרון לשואה ולגבורה בטקס מרגש ובפעילויות מתאימות. הילדים והצוותים עסקו בחשיבות הזיכרון., בנוסף, נציין פעילות מיוחדת שהתקיימה במרכז החירום לנערות בנווה מיכאל. כחלק מהמעטפת הרגשית יצאו הנערות לרכיבת סוסים טיפולית מודרכת בטבע. הרכיבה נותנת אויר לנשימה ויש לה ערך טיפולי משמעותי.
  • בבית הילדים אמונה עפולה חגגו ברוב עם את ליל הסדר, והשנה בסימן אחדות וחירות. את הסדר ערך הרב של חב"ד, בהשתתפות הורים של ילדי המועדוניות ותושבי עפולה. הילדים עמלו, טרחו והיו שותפים מלאים בהכנות. תודה רבה ליניב שניצח על המלאכה, לאילן ודוד צוות המטבח המסור, ולכל לחניכי הפנימייה על העזרה בבישולים ובניקיונות. לשנה הבאה בירושלים הבנויה!