האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה:

  • באמונה נווה לנדי התקיים השבוע אירוע מרגש במיוחד – חגיגת בר מצווה לכבודם של תשעה חניכים מהפנימייה אשר מלאו להם 13 שנים. לאורך השנה כולה עברו הילדים סדנת בר מצווה גדושה, שכללה הרצאות, פעילויות וסיורים. שנה מליאה בלימוד ועשייה הגיעה לשיאה באירוע חגיגת בר המצווה, שבו השתתפו משפחות הילדים, ראש המועצה האזורית שפיר, נשיאת אמונה קנדה, יפעת סלע יו"ר אמונה, דוד הדרי מנכ"ל אמונה, ומפקחות משרד הרווחה. מזל טוב ענק לילדים- חתני השמחה, לשוהם נגר מנהל הכפר, ולצוות המסור שעושה לילות כימים עבור הילדים.    
  • באמונה נווה מיכאל התקיים טיול בני מצווה למצדה ע"מ לחזק את תחושת השייכות והכרת הארץ. בנוסף, צוות ההדרכה של הכפר יצא השבוע לסיור לימודי מעמיק ושורשי בבית הציונות הדתית בכפר הרואה, ולמדו אודות תולדות העם היהודי לדורותיו. חוג האופניים השנתי הגיע השבוע לסיומו ביומיים של כיף בהרי הכרמל. והכי נחת – באמונה נווה מיכאל מחנכים שכולנו משפחה אחת. צוות הכפר מחנך והילדים מיישמים. השבוע אחד מבוגרי הפנימייה שסיים מסלול סיירת צנחנים, הגיע לכבד ולחבק חניך אחר מהכפר בטקס קבלת כומתה של הצנחנים – משפחה לתפארת!!
  • הילולה של נתינה בבית הילדים אמונה אחוזת שרה. לציון ל"ג בעומר, החליטו השנה במקום להדליק מדורות, להדליק את הלבבות! השבוע, התקיים הפנינג משותף להורים ולילדים, אשר במסגרתו הכינו יחד מארזים מתוקים, אותם יחלקו חניכי כיתה י"א לחיילים פצועים במחלקת השיקום, בבי"ח תל השומר. הילדים שומרים על קשר קבוע עם המחלקה, ואחת לשבוע מגיעים, מדברים, מקשיבים ומחבקים. בנוסף, הכינו הילדים שלטי חוצות להרמת המורל והרוח של העוברים והשבים. אם יוצא לכם לעבור בימים הקרובים במחלף גהה, תיישרו את הגב, תפתחו את העיניים, ושימו לב️ לשלטים שהילדים השאירו לכם. נתינה ואהבה – זה כל הסיפור! בנוסף, השבוע החולף היה גדוש סיורים וטיולים. שכבת הבוגרים יצאה לסיור במיצג האורקולי בכפר עציון המספר את סיפור הקמתו, נפילתו ותקומתו של הגוש. משם החניכים התרעננו באמת הביאר והמשיכו לפעילות פיינטבול חווייתית. חניכי חטיבת הביניים יצאו עם השומר החדש לעבודה חקלאית של קטיף מלפפונים ומשם לטיול בכרמל. וכן, חניכי הגיל הצעיר ביקרו בגן הוורדים שם חוו פעילות על מקומות בירושלים ומשם המשיכו לסיור בכנסת.