האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה:

  • באמונה נווה לנדי כמידי שנה חגגו את המרוץ הכפרי. השנה הוקדש המירוץ לזכרו של אליעד אוחיון ז"ל. אליעד היה מדריך אהוב ומסור בכפר. בשמחת תורה אליעד ואביו, תושבי אופקים, שמעו את קול היריות וקפצו מיד על מנת לסייע לתושבי עירם מפני המחבלים, ושם בגבורה מצאו את מותם. ובנוסף, קולות של תקווה – התרגשות רבה עם חגיגת סיום מרגשת לכבוד הבוגרים המדהימים שמסיימים את דרכם בכפר לאחר תקופה משמעותית. האירוע, התקיים באווירה חגיגית ונפתח בטקס מרגש, בו הוענקו תעודות הוקרה לבוגרים, לצד נאומים מרגשים מצוות הכפר, מהבוגרים עצמם ומשפחותיהם. לאורך הערב, נהנו הנוכחים מסרט מרגש שערכו הבוגרים בשיתוף המדריכים, בו הם מספרים על עצמם ומשתפים בתהליך שעברו בכפר.
  • ילדי אמונה נווה מיכאל חגגו בר/בת מצווה בעליה לירושלים. סיור ברובע היהודי ותפילה חגיגית בכותל עם שמחה והתרגשות גדולה בלב
  • באמונה אחוזת שרה מריחים את סוף השנה. כל צוות העובדים יצאו ליום אוורור והכרת הטוב שכלל סיור טעימות מפתיע בלוד. הצוות נחשף למגוון עדות וטעמים, וזכה למפגש עם הרב איתן שנרב שבתו רנה הי"ד נרצחה בפיגוע במעין. משפחת שנרב היא מפעל גדול של טוב וחסד שממשיך להאיר למרות הכל. באירוע מרגש שהתקיים באחוזת שרה, נקבעה מזוזה לחדר טיפולים במרכז הטיפולי החדש. חלק מהחדר נתרם ע"י מועדון נשות העסקים והקריירה במסגרת הפרוייקט השנתי. במהלך האירוע ברכו: יפעת סלע יו"ר אמונה, יאיר סולומון מנהל הכפר, רותי גרינגליק מדריכת העו"סים, שסיפרה גם על בנה שאולי ז"ל שנפל במלחמה, ואבישי פליישמן אחראי המערך הטיפולי ששכל את אחיו בתחילת המלחמה. בנוסף, הוקרן סרטון של אחת הבוגרות, והושמע קטע שירה ונגינה של בוגרות שלוקחות חלק בפרויקט הכנה לחיי עבודה בסטודיו "עדיים מכל הלב" שבמקום.
  • בנות קבוצת ספיר במרכז הילדים והנוער אמונה עפולה, סיימו שנה מוזיקלית בניצוחו של חן הררי. את אקורד הסיום עשו קבוצת הבנות והצוות המלווה, בבית האבות מ.ש.ל.ב בהופעה שמחה ומליאת אהבה ותקוה.