האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בחינוך:

  • במדרשית עלמא אמונה, קיימנו השבוע את אירוע השיא של שכבת י"א במגמות האומנויות. הבנות כתבו, יצרו, הלחינו, העמידו תערוכות באמנות, יצרו כוראוגרפיה במחול, העמידו מונולוגים, ויצרו סרטים המשלבים חיבור עם התקופה הנוכחית ורגשות אישיים שלהן. המופעים היו מרגשים ומעוררי השראה.
  • באולפנת "אמונה אלישבע" בפרדס חנה, קיימו השבוע את מרוץ האולפנית ה-3 "רצות לזכרם", והשנה היה מרגש במיוחד! המרוץ הפך עם השנים למסורת. השנה החליטה מועצת התלמידות באולפנית, להקדיש את המרוץ, לזכר הנופלים במלחמת חרבות ברזל. גאות בכן – תלמידות ומורות, על היוזמה המבורכת והמרגשת, ועל הריצה יחד. בנוסף, התקיים השבוע מפגש חלוקת תעודות בגרות, לבוגרות האולפנה תשפ"ג, היה מרתק לשמוע איפה כל אחת מהבוגרות נמצאת ופועלת בימים אלו.
  • שכבות ט'-י' באולפנת אמונה נווה שרה הרצוג, יצאו לטיול שנתי בסימן גבורת הלוחמים בתש"ח ופריצת הדרך לירושלים. בנוסף, התלמידות והצוות החינוכי יצאו לתפוס שמש, ולקיים את מצוות ברכת האילנות. 
  • תלמידות מגמת עיצוב שיער ואיפור, באולפנית טכנולוגית אמונה ע"ש וינשטיין, הועשרו בסדנת איפור אומנותי ע"י מורת המגמה, ולמדו לאפר איפור אפקטים מקצועי.