האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בחינוך

כלל האולפנות והתיכונים שלנו פתחו את שנת הלימודים ביום ראשון השבוע, בכנסי תפילה לשחרורם של החטופים, לשלום החיילים ולרפואת הפצועים.

  • באולפנת אמונה נווה שרה הרצוג, התקיים הפנינג בו קיבלו את תלמידות כיתה ז' והציגו את הצוות החינוכי.
  • באולפנית אמונה אלישבע בפרדס חנה, פתחו את השנה בסימן גבורה, בצבעי כחול לבן וצהוב, בהובלת תלמידות השמינית, שהכריזו על לימוד בית ספרי, של מסילת ישרים, לזכרו של עמיחי ונינו הי"ד שנפל בעזה. הלימוד יתקיים בחברותות לאורך השנה.
  • באולפנית אמונה טכנולוגית ע"ש ויינשטיין, התקיימה שיחה מעוררת השראה, של שילת מלמד, בוגרת מגמת עיצוב אופנה באולפנית. היא סיפרה את סיפור חייה, ושזרה מסרים של מוטיבציה, העצמה, דחיפה ועידוד התלמידות לעשות ככל יכולתן, להתאמץ ולהצליח. שילת סיפרה איך על אף אתגרים וקשיים בדרך אפשר להתמודד ולהגיע רחוק, ועל החובה שלנו כלפי עצמנו להילחם על העתיד האישי שלנו כחלק מעתידה של מדינת ישראל.
  • במדרשיית עלמא אמונה פועל מידי יום רביעי, בית מדרש ערב "הנני", השבוע חודשה פעילותו בהתוועדות מרגשת, לימוד על חודש אלול ומנגל מפנק. כיתת בית מדרש שלומדת במדרשת נשמת את סדר הבוקר הקבוע, שיתקיים מידי יום חמישי, פתחה אתמול בתפילה בבית המדרש, ובלימוד בחברותות בנושא השתוקקות הלב.