האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בחינוך:

  • אולפנת אמונה נווה שרה הרצוג, יצאו לסיור סליחות בירושלים. התקיימו בחירות למועצת התלמידות כחלק מתהליך לימודי לקידום נשים משפיעות ומובילות. שכבת י"ב הגיעו לכיכר החטופים כשבידיהן תופי מרים, שהכינו התלמידות בעצמן. תופי מרים מסמלים מעשה של אמונה, של התלמידות, שמאמינות ומתפללות לשובם של החטופים, ובעז"ה, עוד ייצאו עימם בתופים ובמחולות
  • באולפנית אמונה אלישבע בפרדס חנה, זכו הבנות והצוות לשמוע שיחה של איתי אח של עמיחי ונינו הי״ד. תאיר וטוהר תלמידות שכבת י"ב, יזמו את החיבור עם איתי כבר בחופשת הקיץ, והנחילו לימוד קבוע באולפנית של מסילת ישרים בחברותו לע"נ של עמיחי ונינו הי"ד שנפל בעזה.
  • במדרשיית עלמא אמונה קיימו מפגש פתיחה של בית המדרש הקהילתי, במסגרתו למדו הבנות, בהנחייתו של האמן והיוצר פורת סלומון, על כוחה של יצירה יהודית בימי חירום, ונפגשו עם דמותו של איתן רוזנצוויג הי"ד שנפל בעזה, דרך יצירתו המרטיטה המתארת את גורל העם היהודי, כסיפור שאינו נגמר. חגית, אימו של איתן, סיפרה לבנות על דמותו הייחודית. בנוסף, תלמידות מגמת קולנוע, צילמו ועיצבו שנות טובות דיגיטליות, ויצרו גלויות מרגשות על רקע אירועי השנה האחרונה.