האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בחינוך

השבוע נחנך במודיעין מרחב הכשרה ייחודי להכשרות ולהדרכות של עמותת בת- עמי- אמונה- אלומה. באירוע הממלכתי השתתפו הרב דוד לאו שליט"א , הרב הראשי לישראל, ח"כ מיכל וולדיגר, סגנית שר האוצר, יפעת סלע, יו"ר אמונה, ראובן פינסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי ומכובדים נוספים. בת עמי פתחה את שנת השירות הלאומי הנוכחית עם 3,329 מתנדבות ומתנדבים מכל קשת החברה הישראלית: דתיים וחילוניים, מהחברה הערבית, מהמגזר הדרוזי, אוכלוסיות מותאמות ועוד.  בני ובנות השירות מתנדבים בקשת רחבה של תחומים, בכל רחבי הארץ ושותפים לעשייה חברתית ולקידום ערכי ערבות הדדית וצדק חברתי. המרחב השיתופי הארצי של בת עמי יהווה בית למאות רבות של מתנדבות ומתנדבים שיזכו לקבל בו הכשרות והדרכות מקצועיות שיהוו עבורם מקפצה לחיים.

באולפנית אמונה אלישבע יצאו תלמידות  י, י"א וי"ב לשבת בפקיעין שכללה סעודות שבת עם שירה ויחידות דיון עם אביאל פרנס, סיור בבית כנסת הותיק והיכרות עם מרגלית זנאתי, היהודיה האחרונה שמתגוררת שם עד היום וביקור במערת הרשב"י שבה השתתר עם בנו אלעזר., במוצאי שבת נסעו התלמידות גם לקבר רבי שמעון בר יוחאי כדי לזכות להיכנס בתפילות לראש השנה.

ובנוסף אותן בנות התנדבו לקראת ראש השנה ב"פותחים את הלב" ,וארזו 1000 חבילות מזון עבור משפחות נזקקות, כמו כן הן יצאו במבצע התרמה והגיעו לסכום של מאה אלף ש״ח כדי לקנות מוצרים ולעזור לעמותת פותחים את הלב לקראת כל שבת וחג להעביר אוכל חם ומוצרי מזון.

תלמידות עלמא אמונה זכו גם השנה להגיע בחצות לבית המדרש במגדל עז למעמד הסליחות המיוחד כהכנה לקראת יום הכיפורים. היה אירוע מרגש ומרומם נפש!