האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה במשפחה:

  • בימים אלו מרכזי הטיפול של אמונה עובדים בשיתוף פעולה עם "מרכז חוסן ארצי", ומעניקים מענים טיפוליים ורגשיים, לנפגעי הטראומה בארץ, בעקבות אירועי ה 7.10. 
  •  לאחרונה הצטרפו מרכזי הטיפול של אמונה, למאבק למניעת אלימות בזוגיות ובמשפחה, שמוביל ארגון שיתופים. מרכזי הטיפול מהווים אחד מהמוקדים המותאמים, גם למשפחה החרדית, במתן מענים בתחום זה.
  • צוות המרצות של מכון באר אמונה מעביר מדי שבוע הדרכה מקצועית לרכזות הגיל השלישי של המפונים המצויים ב24 מלונות ברחבי הארץ. הרכזות מתמודדות מדי יום עם אתגרים של בני הגיל השלישי, שנתלשו מהסביבה המוכרת ונמצאים בהרבה חוסר וודאות. מטרת המפגשים היא לתת להן מרחב תמיכה עבור עצמן מחד, וכלים מקצועיים לעבודתן עם האוכלוסייה מאידך. בנוסף, השבוע התקיים יום עיון, לתלמידי ובוגרי הייעוץ הגרונטולוגי של מכון באר אמונה ושערי מדע ומשפט, על 'טכנולוגיה מדיה וזקנה'. איך מנגישים אתרים ושירות לבני הגיל השלישי? מהם הפתרונות הטכנולוגיים העדכניים שבאים בשירות הזקנה? ואיך מלמדים את הגיל השלישי שימושים דיגיטליים? בכל אלו ועוד עסק יום העיון – כי כולנו צריכים להיות מחוברים לאתגרים ולהזדמנויות בתחום הזה.