האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בקהילה:

במשך הדורות התנהלו מלחמות נגד עם ישראל, שהיו מלחמות כפולות, בחומר וברוח. גם בימים אלה, מתנהל מאבק של האויב על הרוח שלנו. אנחנו באמונה פועלות ומתאחדות כדי שנוכל לנצח לא רק במאבק הגשמי אלא ובמיוחד במאבק הרוחני, וכל זאת מתוך מעורבות חברתית ועשיה קהילתית וציבורית.

  • אמונה פ"ת – ערב של תפילת ושירת נשים למען חזרתה של דניאלה גלבוע ביחד עם שאר החטופים. ערב לקראת פסח עם אפרת שורץ 'אני ולא מלאך'. מפגש והרמת כוסית בבית לחדשנות של עירית פ"ת, והרצאה בנושא "איך הופכים רעיון ליוזמה".
  • אמונה עפולה – חברות הסניף ארגנו מסיבת חינה לבוגרת בית הילדים. חברות אמונה עפולה ואמונה פתח תקווה סיירו בעוטף. 'אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת'. בסיום הסיור ביקרו במרכז הטיפול של אמונה בשדרות, ופגשו את מנהלת המרכז תמי בק.
  • אמונה קרית שמונה – סדנא של חיבור לעצמיות, חיבור לחברות ולקהילה באמצעות מילים, בהנחיית נירה קפלינסקי. סידרת מפגשים פרונטליים שהתקיימו באלון שבות, פתח תקווה, טבריה וירושלים בנושא "כיצד מעצבים את הדרך חזרה הביתה". ערב לימוד קהילתי בזום לקראת פסח עם הרבנית ימימה מזרחי, טפת הלפרין, הרב אייל ורד והרב ליאור אנגלמן, בהובלת תהילה חקק מנהלת הסניף.
  • אמונה פרדס חנה – יום עיון לקראת פסח בהובלת הדס פוקס מנהלת הסניף, הרב אלישע ינון ויעל טבדי מנהלת סניף רעננה.
  • אמונה נתיבות – סיום תוכנית בת מצווה מחזור 14. פתיחת המקהלה לאחר אודישנים בהשתתפות חברות העיר. ישיבת הנהלת הסניף והרמת כוסית בהשתתפות יפעת סלע וגילה שוורץ.
  • אמונה רעננה – 'יוצאות מהכלים'. ערב לקראת פסח על הקשר בין סדר לחירות.
  • אמונה ירושלים – "האומץ לרפא" סדנת כתיבה, נשים כותבות בזמן מלחמה, 'נשות המערכה'. הקרנת הסרט על גולדה מאיר, ולאחריו פאנל 'מנהיגות נשית בזמן מלחמה'.

בנוסף, זו השנה ה – 14 ברציפות, שבה מתקיים, בתיאטרון ירושלים, קונצרט החזנות השנתי, בהובלת סניף אמונה ירושלים. הקונצרט התקיים עם התזמורת הסימפונית ירושלים, והוא משלב חזנות, מוזיקה יהודית ומוזיקת עולם. את הערב ארגנו במסירות ובמקצועיות רבה ריני בקר ומירנה כהן, והשתתפו בו כ- 750 איש. מוריה קור הנחתה את האירוע, ואלישבע אנסבכר יו"ר אמונה ירושלים בירכה. יו״ר אמונה יפעת סלע, ומנכ"ל אמונה דוד הדרי כיבדו בנוכחותם. הכנסות הקונצרט השנה, הוקדשו למרכזי הטיפול של אמונה.

  • אמונה מודיעין קאוצ'ינג לנערות על מודעות עצמית ודימוי גוף.

מפגש מנהלות סניפים ארצי התקיים בהשתתפות יפעת סלע ודוד הדרי, שברכו לקראת פסח. ובנוסף, התקיימה סדנה וויזואלית על 'חדשנות פנים ארגונית'.