האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בקהילה:

השבוע קיימה עיריית עפולה ערב הוקרה לכל ארגוני המתנדבים בעיר. סניף אמונה עפולה וכל המתנדבות בסניף קיבלו תעודות הוקרה מיוחדות על פועלן. נשות אמונה עפולה נמצאות בקשר רציף עם ילדי פנימיית אמונה עפולה, בשבוע שעבר ליוו אותם בפתח שנת הלימודים עם דברי מתיקה וברכות ודאגו להשלמת מניין בשבת. במהלך השנה דואגות נשות אמונה עפולה לחגיגות בר ובת מצווה לילדי אמונה ולפרוייקטים התנדבותיים נוספים כמו חבורת לימוד של דתיים וחילוניים שהתכנסו השבוע ללימוד שבועי עם הרב בן פזי 'על ספר מלכים קצת אחרת' סוגיות הון ושלטון במבט הסטורי.

בבית שאן חנכו השבוע ככר נשים על שמה של מנהלת אמונה בבית שאן לשעבר עליזה דדיה ז"ל , דניאלה בן-חמו  מנהלת סניף אמונה עפולה וחברת הנהלת אמונה אורה חזי כבדו את המשפחה באירוע המרגש.

באמונה מודיעין פתחו את בית המדרש בשיתוף 929 והתקיימה סדנת כתיבה לחודש אלול בנושא: 'שאלה תשובה' – הזמן להתחבר אל הנקודה הפנימית, למצוא את המילים שלך שיוציאו את האור מתוכך.

אמונה פ"ת נפרדות מהקיץ ומקבלות את השנה החדשה בשיר ובשיח עם הצמד 'מזמרת הארץ'.

באמונה ירושלים התכנסו להרמת כוסית לקראת ראש השנה, לאחר מכן הוקרן הסרט 'שלושתינו' בשיתוף סינמטק ירושלים. בסיום הסרט התקיים דיון עם הבימאית הניה ברודבקר.

אמונה רעננה קיימו מפגש הרמת כוסית לקראת ראש השנה, עם מבנה ארגוני חדש ופרוייקטים חדשים שיוצאים לדרך.

אמונה חיפה פתחו את בית המדרש לקראת שנת תשפ"ד עם עשרות משתתפות.

באמונה נהריה התקיים ערב אמהות ובנות בסימן 'גוף ונפש' התחדשות משמעותית במישור הרגשי לנערות בגיל ההתבגרות ולמהות שלהן ונפתח בית מדרש אלול לדוברות אנגלית.

אמונה אשקלון פתחו בית מדרש לנשים בלימוד תנ"ך, תניא וכוחה של תפילה.