האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בקהילה

אמונה נהריה עם הפנים לקהילת הנשים הבינלאומית: לקראת תשפ"ד נפתח בית מדרש חדש לדוברות אנגלית.

אמונה חיפה  פתחה שתי קבוצות. "להרחבת אופקים באישיות": נפתחה חבורת לימוד על 'פיתוח חשיבה הכרתית' עפ"י תורת ימימה. "להרחבת אופקים במשפחה": קבוצה חדשה של אמהות ובנות נפגשו בחוג ציור משותף.

אמונה עפולה אמונה ואמנות הולכות יחדיו: התכנסות 'נשים שרות סליחות' עם יעל קבסה בהשתתפות מאות מנשות עפולה והסביבה.

חוויה מרגשת: נשות אמונה עפולה שנמצאות בקשר עם ילדי פנמיית אמונה עפולה יצאו ביוזמה מרגשת וארזו יחד עם ילדי הפנימיה סלי מזון עבור משפחות בעיר. הילדים חוו חוויה של חיזוק העצמי שלהם עם שייכות לקהילה ולעיר.

באמונה פתח תקווה ספרות ואמונה הולכות יחדיו: ערב ספרותי על הספר "הבחירה" של הסופרת היהודיה ד"ר אדית אווה אגר. עשרות נשים השתתפו במפגש ושמעו את הניתוח המרתק על הספר מהמרצה שרה אוסטרוב. חברות הנהלת הסניף התכנסו להרמת כוסית לקראת השנה החדשה בהשתתפות פנינה רייפמן שדיברה על "דייטים ומה שבניהם".

אמונה ואמנות באמונה פתח תקווה: ערב סליחות מרגש "לשוב הביתה" עם איילת חשאי ודיינה קליין.

באמונה מודיעין עובדים על אמונה ואישיות: נפתח סמסטר סתיו בלימוד חשיבה הכרתית בשיטת ימימה.

ונערך מפגש של אולפניסטיות עם מדריכה מאלומה לקראת שירות משמעותי.

באמונה אשקלון יש זוגיות באמונה: נפתחה שנה בסלון החברתי עם כלה מדהימה. זה התחיל בהינומה ואז החברות גייסו מאפרת מוכשרת ובסוף נמצאה השמלה המושלמת והחיוך של הכלה שווה הכל… כיף לפתוח כך שנה…

באמונה רעננה יש אמונה ואמנות: בין כסה לעשור ערב מרגש 'שרות סליחות' עם מוריה ואורית הוכמן.

אמונה ירושלים מציינת קולנוע באמונה: "עיר של מלאכים"  מדרש קולנוע לימי תשובה עם עינת ברזילי, סרט יפיפה על מלאכים שרוצים להתחבר לבני אדם. מפגש שהוא לימוד מדרשי וקולנוע.