האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה בקהילה

באמונה פתח תקווה החברות פינקו את מתמודדי הנפש בבית החולים "גהה" בפיצות ובמשחקי לגו. פורום "לילך" של נשות אמונה פתח תקווה אירגן השלמת ציוד רפואי, שחולק לחיילים בחזית בלוויית מכתב מרגש. נשות אמונה פ"ת שלחו גם שי מתוק, מעודד ומחמם את הלב לחברות "אמונה" נתיבות וארגנו ארוחה מפנקת לצוותים בחדרי הניתוח וההתאוששות בבית החולים בלינסון.

באמונה חיפה החברות פתחו נקודת איסוף תרומות, שבה הן אורזות ומעבירות לחיילים. בנוסף, התקיים ערב לימוד עם לאה שחר על חשיבה הכרתית ובית המדרש חזר לשגרה, יחד עם חוגים ושיעורים נוספים שחזרו לפעילות שוטפת.

באמונה פרדס חנה כבר עם סבב שלישי של חיבוק חם ומשהו מתוק לנשות המגוייסים. גם הן השתתפו בהפנינג לילדי עוטף עזה וילדי קרית שמונה בבית הילדים של "אמונה" נווה מיכאל והפעילו תחנות יצירה, איפור ועוד. ערב חוסן ותקווה התקיים כמו גם הרצאות על כלים מעשיים לטיפוח החוסן האישי והמשפחתי. בשבוע שעבר ציינו בפרדס חנה את יום פטירת רחל אמנו עם דברי תורה ומעגלי שיח בהשתתפות 200 נשים.

באמונה ירושלים אירחו את בנות השרות הלאומי מהעיר שדרות. הבנות שמחו להיפגש ולדבר על מה שעברו, והתפנקו באוכל טעים של חברות "אמונה" ירושלים. בנוסף, נערך סיור למפונים מהצפון ומהדרום במוזיאון מגדל דוד על ידי נשות אמונה, נערכה ארוחת בוקר מפנקת לחניכי מכינת עלומים המפונים, התקיים יום טיפוח מפנק לנשות המפונים בבית המלון ופעילות ליצנות רפואית במלון למפונים, נערכה קבלת שבת מוסיקלית למפונים עם מתנדבי אור מיכאל ואמונה ירושלים גם השתתפה בהצבת דגלים בכיכר מרכזית בעיר.

באמונה נתיבות אירחו חיילים בבתי חברות לארוחה חמה ומפנקת.

באמונה אשקלון התקיימה הרצאה לחיזוק הגוף והנפש, כלים זמינים ליישום, זאת בנוסף לשיעורי תורה שבועיים בזום. נשות אמונה אשקלון מהוות בימים אלה גם אוזן קשבת, הן מאמצות קשישים, מוגבלים ובודדים, ויוצרות קשר רציף לתמיכה ולהפגת המתח.

באמונה עפולה מאמצות נשות הסניף את החיילים שנמצאים בצפון ואת נשות המגוייסים. בנוסף, הן תומכות במשפחות שפונו מגבול הצפון. החברות לא מוכנות לוותר על הרוח, ובית המדרש נפתח עם הענות מקסימלית, בהשתתפות ראש העיר וסגן ראש העיר.

 גם בית מדרש קרית אתא , עם עשרות לומדות ולומדים חזרו השבוע לשיעורים פרונטלים בבית המדרש.