האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה

  • ברית מילה מרגשת באמונה צבע ע"ש אלעזרקי: שלומית מלקה הגיעה בילדות המוקדמת לפנימייה בעקבות קשיים משפחתיים שבגינם היא ואחיותיה נאלצו לצאת למסגרות חוץ ביתיות. שלומית התחתנה עם שמואל בתקופת השרות הלאומי. הזוג קבע את ביתו בנתיבות בה הם מגדלים את ארבעת ילדיהם המופלאים. עם פרוץ המלחמה, כששלומית בהריון מתקדם, שלומית נאלצה להתפנות מביתה עם משפחתה ולשמחתנו הרבה התאפשר לספק לה מגורים בקרבת הפנימייה ולעטוף אותה בכל מה שצריך- ארוחות חמות, כביסות, משחקים ובנות המדרשה המדהימות שמגיעות לעזור עם הילדים שנמצאים ללא מסגרת כבר למעלה מחודש. לפני כשבוע שלומית ילדה את בנה החמישי. נכד חדש נולד למשפחת בית אלעזרקי. אור גדול בתקופה זו. בהתרגשות רבה חגגנו השבוע את ברית המילה של התינוק בפנימייה. בשמחה והודיה גדולה על הטוב ועל הזכות להיות שם עבור הבוגרים שלנו בכל עת. הסנדק כמובן היה מנהל הפנימייה יהודה כהן. ויקרא שמו בישראל: ישי.
  • באמונה נוה לנדי קבוצת אורנים פתחו את הקיוסק ונהנו מהכנת ספינג'ים לחיילים, קבוצת רימונים נהנתה מפעילות לר"ח כסלו והכי כיף- חוג האופניים המסורתי נפתח לשתי הקבוצות!
  • באמונה נוה מיכאל החליטו על חודש כסלו כחודש להחזרת האור. בינתיים הספיקו חניכי הפנימייה לשמח קשישים בבתי אבות וחיילים בבא"ח גולני.
  • באמונה אחוזת שרה בבני ברק ציינו גם את שבת ארגון. הסניף מתקיים בתוך פנימיית אמונה אחוזת שרה (פנימייה בפיקוח משרד הרווחה אגף משפחה, ילד ונוער ) עם צוות מדריכים שמגיע כל שבת ברגל מגבעת שמואל יחד עם 3 מדריכים שהם חניכים בעצמם בפנימיה, ומעניק לחניכי הפנימייה את הזכות להיות גם חניכים מן המניין של בני עקיבא.
    במהלך החודש ובמיוחד בשבוע ארגון החניכים צבעו קירות, התאמנו על ריקודים ודגלנות והתחברו לנושא התנועתי "הננו למען עם הנצח".שבת ארגון היתה שבת מיוחדת בפנימיה. כל 'צוות החוץ' מגבעת שמואל ישנו בפנימיה, ו2 חניכים בוגרים מהפנימיה, מכיתה י"ב, היו השליחים, והיתה אווירה טובה ושמחה. במוצאי שבת היה אירוע סיום חודש, בו החניכים הופיעו וגם קראו פרקי תפילה למען החיילים והחטופים
    הקומונרית מוריה רייכמן מסרה בהתרגשות: "השנה לאור המצב, צבענו בסניף את קיר הנצח ובחרנו לכתוב בו את המשפט שאמר עמיחי ונינו הי"ד שנהרג במלחמה: "ממילא אני עושה את הדברים, אז למה לא עם חיוך", המשפט מאוד נגע בצוות והתחבר לנו לחיי היום יום."