האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה:

  • באמונה אחוזת שרה בבני ברק, ובמרכז הילדים והנוער אמונה בעפולה, ציינו השבוע את "מבצע דוגו". זוהי תקופה קשוחה לעם ישראל, אבל החניכים והצוותים המדהימים, הזכירו לנו, שאנחנו לא ניתן לאף אחד לשבור אותנו. עם ישראל חי וקיים – יותר מתמיד!  גאים לקחת חלק בשרשרת הדורות של עם ישראל, ולהמשיך את דרכו של דוגו, אשר דמותו היא השראה ולמידה על תקוה ועל תקומה. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!
  • החניכים הבוגרים באמונה נווה מיכאל יצאו לדרך עם פרויקט "אחרי", הפועל לחיזוק המסוגלות בקרב הנוער, ובקרב צעירים וצעירות מכל חלקי החברה הישראלית, במטרה להביא לשוויון הזדמנויות, ולערבות הדדית. חניכי מירון וגלבוע יצאו ליום גיבוש משמעותי, מלווה בנתינה של קטיף עגבניות, וכן פעילות אתגרית צה"לית.
  • באמונה צבע ע"ש אלעזרקי, מציינים שנה שלישית לתוכנית Lets chat, שבמסגרתה נפגשים עשרה ילדים עם מתנדבים דוברי אנגלית פעם בשבוע, במשך שעה. מטרת התוכנית היא לסייע לילדים לשפר את מיומנויות האנגלית שלהם בצורה נעימה ומאתגרת, ע"מ שיוכלו לדבר אנגלית בצורה שוטפת. הפעילויות מותאמות לרמת האנגלית של הילדים, והן נועדו לעודד אותם להשתמש בשפה באופן פעיל. הילדים נהנים מהמפגשים עם המתנדבים, ומשפרים באופן משמעותי את האנגלית שלהם.
  • חניכי וצוותי אמונה נוה לנדי זכו לצאת השבוע לנופש כפרי מדהים ב ״כפר נהר הירדן״. החברה צברו יחד חוויות בלתי נשכחות, השתתפנו בפעילויות כיפיות במיוחד, צחקו, שרו, רקדו, התגברנו על פחדים, והכי חשוב – למדו לחגוג את החיים!