האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה:

  • במסגרת התוכנית "מגלים ארץ" יצאו השבוע חניכי המשפחתונים של "אמונה" אחוזת שרה לסיור בעיר בני ברק, העיר בה הם חיים ביומיום. לכאורה העיר נראית אפרורית ומשעממת, אבל יש המון מה לגלות בה. החניכים שמעו על העיר שהתחילה כמושבה חקלאית ועל הייחודיות שמאפיינת אותה, תוך פתירת כתבי חידה ומשימות. דווקא בימים אלו, חשוב לחזק את השייכות לארץ, ולהכיר את השורשים והמורשת שלנו. 
  • אביבה נגוסה, בוגרת הפנימייה, המוכרת יותר כאסתי מקופה ראשית. הגיעה לביקור במרכז הילדים והנוער אמונה בעפולה. אביבה נפגשה עם הצוות והילדים, כדי לספר על עצמה, ועל המסע המתוק ומחמם הלב שחוותה בילדותה ובנערותה בפנימייה. לדבריה, השהות בפנימייה, היתה תחילתה של תקופת התבגרות שהניחה את אבני הייסוד למי שהיא היום ולכל מה שעשתה ותעשה בחייה. אביבה סיכמה את הביקור במילים מרגשות: "אני מקווה מאוד שסיפור הדרך שלי עזר ונגע, ולו באחד או אחת מליבם של החניכים. אני מתפללת שהצלחתי להצית בהם אמונה בעצמם, אמונה בחיים ואמונה שמשהו טוב מחכה לי."
  • נוער הכפר באמונה נווה מיכאל, זכה לשמוע הרצאה מעוררת השראה מפי אורית מרק – אטינגר. אישה מלאת עוצמה וכוחות, אשר שיתפה במסע חייה וההתמודדות הגדולה עם השכול והאובדן הקשה מנשוא, אל מול הבחירה בחיים וחיפוש האור. אורית זרעה בכולם אמונה וכוחות, להמשיך ולהתמודד עם אתגרי החיים, לבחור תמיד להסתכל קדימה ולהאמין בטוב. בנוסף, צוות הכפר קיים מפגש כלל כפרי עקב המלחמה – "מוכרחים להמשיך לנגן.." החברה שרו רקדו ואפילו הורידו דמעה. דמעות של ניצחון – לו יהי!
  • חניכי קבוצת גפן באמונה נווה לנדי ממשיכים בפרויקט בר מצווה. השבוע התקיים מפגש מעצים ומשמעותי ב״עיר דוד". בנוסף, פרויקט 'מסיימים תשפ״ד' יצא לדרך! במסגרת הפרויקט נפגשים ילדי י״ב, המסיימים השנה את השהות בכפר, לעשרה מפגשים בהם מסכמים את חוויות הכפר, מעבדים את התקופה, ומכינים את עצמם לקראת היציאה לחיים. השבוע נערך המפגש הראשון של הפרויקט, ובו הועלו זיכרונות מתחילת המסע בכפר, ומהיום הראשון של החניכים בפנימייה.