האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה:

  • השבוע השכבה הבוגרת בבית הילדים "אמונה" אחוזת שרה, חנכה את מועדון הבוגרים בפנימייה. החניכים שיפצו וצבעו את המועדון בעצמם, והוא ישמש אותם כמרכז למידה וכמקום לפנאי לשעות הערב
  • בבית הילדים "אמונה" עפולה, חגגו את יום המשפחה עם כל משפחות החניכים. משפחה אחת גדולה. הורים וילדים יצרו יחד בהרמוניה.
  • למרות הגשם והרוחות יצאו השבוע חניכות בית הילדים "אמונה" נווה מיכאל עם עוגות לפנק את חיילי גולני. המפגש היה מרגש וחימם את הלב  – שהפיג את הקור שבחוץ.
  • "עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל" (יגאל אלון) בבית הילדים "אמונה" נווה לנדי, אחד מאירועי השיא במהלך השנה הוא החידון השנתי. אחרי תקופה של מחלוקות בעם, בחרו בפנימייה להתחבר לעם ישראל, והנושא שנבחר הוא "מורשת וציונות". בשמחת תורה הנושא קיבל משנה תוקף בפרוץ מלחמת חרבות ברזל. הקבוצות התקשטו בשלל נושאי החידון, הפעילויות הוכנו על מנת לסייע בלמידה, וכך יצאו החניכים למסע האדיר. הם למדו על העליות, ועל המלחמות, על ראשי הממשלה לדורותיהם, ועל גיבורי ישראל ודמוית מופת במורשת שלנו. הדיונים היו תוססים, מחכימים ובעיקר מאחדים. שיא השיאים היה יום החידון. הילדים הפגינו ידע עצום ומרשים, ובעיקר נתנו כבוד למורשת.
  • בבית הילדים "אמונה" אלעזרקי היו כבר לא מעט מרתונים – כזה כמו השבוע עוד לא היה! נרגשים, חדורי מטרה, אפופים בגאווה ישראלית, עם תפילה עמוקה ומלאת כוונה לשחרור החטופים בעזה – כך ניצבו חניכי בית הילדים, על קו הזינוק בריצת חצי המרתון בדיי טאון פלורידה. 18 נערים ונערות, חסונים וערכיים, זינקו, רצו בענק וסיימו כאלופים – כמה הם ריגשו אותנו! הריצה אליה התכוננו הילדים האלופים באינטנסיביות לאורך חודשים, היא נקודת שיא במרתון הפרטי שלהם – להתגבר על כל קושי שזימנו להם חייהם ולהוכיח שהם מנצחים אמיתיים.