האתר ע"ש מרים יחיאלי

אמונה ברווחה:

  • אמונה אחוזת שרה מעצמה של פיתוח וחדשנות!! השבוע התקיימה השתלמות של עמותת ילדים בסיכוי לרכזי המרכזיות החינוכיות מכל הארץ, בנושא חלומות ויוזמות. פנימיית אמונה אחוזת שרה הציגה אפליקציה שפיתח והציג בוגר הפנימיה ישראל דואני. האפליקציה פותחה במטרה להיות כלי חינוכי לצוותי ההדרכה מול החניכים, והיא מתייחסת להיבטים רגשיים, חברתיים ולימודיים. התגובות בקהל היו אוהדות ואף הוצע להשתמש באפליקציה כפיילוט בשנה הקרובה. בנוסף, צוות המרכזייה החינוכית פיתח ערכת עבודה חדשה לצוותים טיפוליים וחינוכיים, בנושא למידה רגשית חברתית SEL. ניתן לרכוש את הערכה. 
  • אמונה נווה לנדי אימפריה של פרויקטים לימודיים!! במסגרת פרויקט יזמות עסקית, קבוצת הבוגרים של אמונה נווה לנדי יצאו לביקור במפעל במבה של אסם. במסגרת פרויקט סובב עולם יצאו החניכים למתחם נינג'ה סטאר. 
  • אמונה נווה מיכאל חזקים בחינוך וגיוס לצה"ל!!! במסגרת פרויקט הכנה לצה"ל "אחרי" יצאו החניכים ליומיים של גיבוש. מידי שבוע, חניכי הכפר מפנקים את חיילי גולני בעוגות לשבת. והתוצאות ממהרות לבוא: צוות הכפר ליווה השבוע לבקו"ם את אחד החניכים שהתגייס לשריון. יאיר גדמו לוחם בסיירת צנחנים נלחם בלב עזה. אליהו פולק קיבל את הכומתה האדומה והנכספת על חורבות העיר עזה. גאים בכם!